Saturday, March 21, 2009

Harta Universitatea Politehnica Bucuresti

Am observat că există o mare problemă cănd vine vorba de orientarea în cadrul campusului Universitaţii Politehnice Bucureşti.
În această idee, la începutul anului universitar 2008-2009 am realizat câteva hărti care au fost incluse într-un ghid al studentului de anul I. Link: [1]




[ click pe poză pentru a vedea harta mai mare ]

( Cum am mai primit cereri de genul acesta, dacă aveţi nevoie de o rezoluţie mai mare pentru print / modificări pentru a include harta într-un anumit proiect, mă puteţi contacta la daniel2r [ arond ] gmail [punct ] com . )

Acum m-am decis să pun o hartă a UPB pe blog. Harta include atât facultăţiile din UPB ce au sediul în campusul politehnicii ( există 2 facultăţi care au sediul în altă parte, la Polizu mai exact), dar şi locaţia "Universităţii Spiru Haret". Asta pentru că am văzut cum mulţi studenţi de la Spiru nu prea găsesc clădirea şi deseori când mergi prin campus te întrebă câte unul ( care probabil trece pe la facultate să plătească taxa ).

În rest, am încercat să pun pe hartă toate corpurile de clădire, astfel încât să fie mai uşor unui student politehnist să găsească diverse corpuri de clădire din poli, task care nu este întotdeauna uşor având în vedere lipsa de indicatoare din campus.

Deasemanea, am inclus în această hartă a politehnicii şi informaţii despre localizarea cantinelor din upb, a băncilor.

Cel mai important, am notat străzile mari adiacente campusului universitar, dar şi mijloacele de transport cu ajutorul cărora se poate ajunge la upb.

Sper că această hartă a universitatii politehnica bucuresti să vă fie folositoare. ( click pe ea pt zoom).

Cum am mai primit cereri de genul acesta, dacă aveţi nevoie de o rezoluţie mai mare pentru print / modificări pentru a include harta într-un anumit proiect, mă puteţi contacta la daniel2r [ arond ] gmail [punct ] com .


[1] http://vlad.posea.eu/educatie/ghidul-studentului-din-anul-i.html .


---------------
Urmează mai multe repetări de cuvinte cheie :))

Harta Universitatea Politehnica Bucuresti
Harta UPB
Harta Poli
Harta Spiru Haret
Harta Campus Universitar UPB
Harta Corpuri de Cladiri UPB
Harta Facultati UPB
Harta Facultatea de Automatica si Calculatoare

2 comments:

djervain said...

Super! Mersi mult încă odată, Daniel!:D

Anca said...

As avea si eu nevoie de o harta prin campus... Dar iti scriu pe e-mail. Multumesc.