Friday, November 30, 2007

Magazine mobila

Mi-a venit astăzi noua canapea extensibilă, şi m-am gandit să vorbescc un pic despre scurta mea experienţă cu magazinele de mobilă de la noi.
Acum o lună am fost să îmi iau canapea nouă, întrcât cea veche suferisea prea mult şi nu prea mai era funcţională.
Opţiunea 1: MOBEXPERT calitate super, dar preturi huge..
Optiunea 2: IKEA... nu am stat să analizez si restul mobilei, dar canapelele extensibile care mi-au fost prezentate mi s-au parut foarte impractice. Cred ca designerul era obosit când le-a proiectat...
Optiunea 3: Elvila :D mi-am luat o super canapea extensibilă cu 10mil + transport.
Singurul dezavantaj ar fi faptul că a trebuti să astept cam o lună. 21 de zile comanda + căteva zile pentru transport.

Astăzi a venit şi sunt foarte mulţumit de ea:)
In postura de canapea este comodă şi ocupă puţin spaţiu.
Ca pat, este foarte spaţioasă şi comodă.
Sistemul de deschidere este unul patentat de Elvila(se laudă ei). Oricum, pare mult mai solid si mai fiabil decât sistemele click-clack de pe canapelele vechi, cum am avut şi eu de altfel.
Să nu uit: îţi poţi alege materialele şi culoriile:D Mie îmi place cum a ieşit in combinaţia albastru - portocaliu. Poate o să pun poze mai târziu.

No comments: